2013. május 9., csütörtök

Awards.

Az első díjunkat a csodálatos írótól, V. xx-től kaptuk.
Nagyon szépen köszönjük! ♥ 

Lana Del Rey-ről:

Írj 11 dolgot magadról!

1. Sértődékeny vagyok, azonban nem haragtartó.
2. A legnagyobb félelmem az, hogy feloszlik az 1D.
3. Egyszer sírtam fizika órán, mert elgondolkodtam azon, hogy mi lesz, ha meghalnak a srácok. :'c
4. Sokszor képzelek el lehetetlen dolgokat.
5. Imádok olvasni, és írni.
6. Gyűlölöm a reál tantárgyakat.
7. Mindig könnyek szöknek a szemembe, mikor látom, hogy mennyien vannak egy 1D koncerten, és én nem lehetek köztük.
8. Sokszor sírok egy-egy blog olvasása közben.
9. A törit, a földrajzot és az angolt szeretem a legjobban.
10. Imádom a Nutellát. ♥
11. Sírva fakadtam, mikor megkaptam az áhított ajándékomat szülinapomra. 

Válaszolj 11 kérdésre!

-Mi a jelenlegi kedvenc számod?
Ed Sheeran- Small Bump

-Mi a kedvenc színed?
fekete/halványkék

-Hány éves vagy?
13

-Szereted a lepkéket?
Ömm, biztos.

-Mi a szerencseszámod?
Nem is tudom.:S

-Szereted a kisbabákat?
Igen :3

-Melyik a kedvenc évszakod?
Tavasz/nyár.

Írj 11 kérdést!

1. Egy zene, ami beleillik az életedbe?
2. Miért kezdtél el blogot írni?
3. Felsorolsz 5 furcsaságot magadról?
4. Szoktál sírni néhány blog olvasása közben?
5. Mi az, ami inspirál ahhoz, hogy blogot írj?
6. Mikor egy új fejezetet írsz, akkor örömmel kezdesz neki, vagy kedvetlenül?
7. Jelenlegi kedvenc zenéd?
8. Írj a One Direction azon tagjáról, aki a legszimpatikusabb neked.
9. Mi fogott meg az 1D-ben?
10. Hol fogsz nyaralni?
11. Gyakran sírsz?


BooBear :$ -rőlÍrj 11 dolgot magadról!
1. Bárhol és bármikor el tudok aludni.

2. A One Direction, az egyetlen pop zene amit hallgatok.
3. A My Chemical Romance a kedvenc bandám.(pedig már feloszlottak :S)
4. Könnyen barátkozok.
5. Tudok zongorázni és fuvolázni :D
6. A "Rock me"-t, úgy szoktam énekelni(én is), hogy "Fuck me" :D
7. Kedvenc betűm az "N"
8.  Szerencse számom a 11-es.
9. Ukrajnában lakok.10. Ha sírok(ritkán) csak azért, mert így vezetem le a feszültséget, ahelyett hogy megütnék valakit/valamit. :D
11. Kedvenc ruhadarabjaim : a szakadt farmerem, és az agyonhasznált tornacipőm *-*
Válaszolj 11 kérdésre!
1. Mi/ki a háttér képed? Louis*-*
2. Szerinted, mennyire vagy jó fej? Hát az az emberektől függ.
3. Van háziállatod? Van, egy kutyám.
4. Hogy hívják? Dorothy Stylinson-nak.

5. Mit gondolsz a meleg emberekről? Szerintem ők is ugyanolyan emberek, csak nem megfelelő testben.
5. Mit szeretsz a One Direction - ban ? Szeretem, hogy közvetlenek, és ugyan úgy viselkednek a kamerák előtt most, mint mikor nem voltak híresek. Ja, és annyira, annyira de annyira nagyon helyesek :$ És a hangjukra nincsenek szavak :)
6. Kedvenc szavad? NEM.
7. Kedven zenéd? MCR - The world is ugly.*-*
8.  Az eddigi legjobb nyaralásod hol volt? Tengeren*-*, az Azovin :D
9.Külső vagy a belső számít? Először a külső :D Persze lényeges a belső is..De jó belső, rossz külső..az nem nyerő..NÁLAM :D
10. Hány éves vagy? 14.
11. Egy név, amire megváltoztatnád a jelenlegit? Mi a mosatni? Alexandra, Patrícia a jelenlegi :D és már nem tudnám elképzelni, hogy más néven szólítanak. ^^ 
Írj 11 kérdést!
- Hogy vagy?
- Ha  könyvet írnál, miről szólna?
- Hol tanulsz?
- Hány éves vagy?

- Kedvenc zene?
- Szerelmes vagy?
- Hol laksz?
- Van hobbid?
- Kedvenc szín?
- Szereted a One Directiont?(miért igen/nem?)
- Játszol hangszeren?


Akiknek küldöm:(BooBear)
Selena                        |
DreamerDirectioner|
Akiknek küldöm: (Lana)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése