2013. május 2., csütörtök

Prológus

A történet egy 19 éves, Grace Ross nevű lányról szól, aki Franciaország Nizza nevű városkájában él. Nem tartozik, vagy tartozott a népszerű lányok közé. Visszahúzódó, csendes lányként ismerték.
Gyerekkora óta van egy amolyan legjobb barátnője, Jade Evans. A lány szüleinek korai halála megbélyegezte hátralévő életét.
Nincs különösebb álma, csak szeretne normális életet. Ami, hát...Nos, talán az ő esetében talán lehetetlen. 

Grace ugyanis egy ideje álmában találkozik egy fiúval. Tökéletes test, szőke haj, gyönyörű, tengerkék szem. Minden nap, mikor lefekszik aludni ez a csodálatos fiú megjelenik álmában. A lány őrültnek tartja magát, úgy érzi, kezd belebolondulni ebbe!



Hogy mi, és hogy hogyan történik, azt akkor tudhatod meg, ha elolvasod a blogot!
Garantálom, hogy nem egy sablonos sztorit fogsz majd olvasni!

A szereplőket valahogy így képzelem el:

  Grace Ross:





 Jade Evans:


















Niall Horan:


Üdv. Lana :3

Készítettem egy kis előzetes videót a bloghoz ^^ nézzétek meg sokan ^^Első videóm :$

Puszi : BooBear:$

5 megjegyzés:

  1. nyááá *-----* gyorsan 1. részt *o*

    VálaszTörlés
  2. Jujjj de várom már :3 :xxx!!! Amúgy azt szeretném kérdezni,hogy a videonál a zenét,hogy raktad be,mert én sehogy se tudok csak sablonost! :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én Movie maker-rel csináltam, és ott beleraktam a gyűjteménybe a zenét, utána pedig a "hang/zene" sávba beillesztettem! :)
      És amúgy köszi csajok ^^ :)

      Törlés
  3. Juuj. :DD Nagyon tetszik, főleg hogy Niall-os. Kevés nem sablonos sztorit olvasni mostanság, és kevés az a blog, ami nekem megtetszik elsőre. Köztudott, hogy ritka az a blog, ami nekem ennyire megtetszik, de ez köztük van. A másik pedig az, hogy BooBear :$ minden blogomon rendszeres olvasó volt. :))
    xoxo Hyuna (Nió)

    VálaszTörlés
  4. de jóóóóóó hamar hozd/hozzátok az első részt :33333 előre tudom, h imádni fogom <3333

    VálaszTörlés